ZGŁOSZENIE ONLINE

31 grudnia 2024

Utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń w zakładzie w świetle standardów BRC Food v.8, IFS Food v.7, FSSC 5.1. i ISO 22000

2024 r. - Online
Godz.: 9:00 - 15:00

 



OPIS  |  KORZYŚCI  |  ADRESACI  |  PROGRAM  |  PRELEGENCI  |  METODY  |  CENA  |  WARUNKI UCZESTNICTWA

 


OPIS SZKOLENIA


Przedstawimy wymagania międzynarodowych standardów zarządzania jakością dotyczących dobrych praktyk produkcyjnych i higienicznych w zakresie dotyczącym pracowników  służb utrzymania ruchu maszyn i urządzeń (służb technicznych), pracowników warsztatów naprawczych czy zewnętrznych serwisów obsługujących linie produkcyjne. Wskażemy najczęstsze błędy zakładów spożywczych dotyczą nieznajomości podstawowych zasad dobrych praktyk przez pracowników służb technicznych.  Uczestnicy szkolenia zapoznają się z zagrożeniami jakości zdrowotnej występującymi w trakcie produkcji żywności w branży spożywczej, a w szczególności pochodzącymi od maszyn, urządzeń, narzędzi pomocniczych, środków smarnych itp. Poznają również wytyczne standardów sieciowych dotyczących czterech stref ryzyka obowiązujących w zakładzie. Ponadto zostaną przedstawione procedury postepowania w zakresie planowania, jak również realizacji i przebiegu w trakcie napraw, przeglądów i konserwacji oraz podejmowania systemowych działań korygujących i zapobiegawczych.
 



KORZYŚCI

Jeżeli jesteś zainteresowany odpowiedzią na poniższe pytania, zapisz się na szkolenie.

  • Jakie są wymagania globalnych standardów zarządzania jakością w zakresie utrzymania ruchu maszyn i urządzeń  w zakładzie?
  • Jakie rodzaje zagrożeń powstają w trakcie serwisów, konserwacji, napraw?
  • Gdzie i na jakich etapach istnieje ryzyko zagrożeń ze strony urządzeń dla żywności?
  • Jak zaplanować i przeprowadzić przeglądy urządzeń?
  • Jakie najczęściej są popełniane błędy w trakcie przeglądów, napraw urządzeń?
  • Jak monitorować obecność ciał obcych w ramach systemu HACCP? 
  • Jak zabezpieczyć zakład spożywczy w trakcie remontów, modernizacji?
  • Czy zasady higieny osobistej obowiązują pracowników utrzymania ruchu? Jakie są te zasady?
  • Jakie są zasady przemieszczania się po zakładzie pracowników technicznych?
  • Jak zaplanować szkolenia pracowników w procesie utrzymania maszyn i urządzeń?

 



ADRESACI

  • Służby techniczne i warsztaty naprawcze
  • Serwisy zewnętrzne dokonujące napraw i przeglądów maszyn i urządzeń produkcyjnych
  • Pracownicy nadzoru
  • Pełnomocnicy ds. Jakości
  • Pracownicy odpowiedzialni za jakość

 



PROGRAM

  1. Wprowadzenie do zarządzania jakością
  2. Pojęcie HACCP
  3. Zagrożenia fizyczne, mikrobiologiczne i chemiczne (w tym alergeny) w branży spożywczej – rodzaje
  4. Źródła występowania,  metody nadzoru i zapobiegania zagrożeń
  5. Zasady planowania, projektowania, modernizacji, remontów i udoskonaleń w zakładzie spożywczym
  6. Zasady dotyczące stosowania środków chemicznych
  7. Zasady stosowania materiałów będących elementami linii produkcyjnych
  8. Najczęściej popełniane błędy przez służby techniczne będące przyczyną zagrożeń w produkcji
  9. Podział zakładu na strefy ryzyka wg wytycznych standardów globalnych
  10. Podstawowe zasady higieny zakładowej  służb technicznych oraz serwisów zewnętrznych w trakcie konserwacji, usuwania awarii i remontów maszyn i urządzeń
  11. Zasady utrzymania narzędzi i sprzętu doi napraw i przeglądów
  12. Zasady utrzymania higieny w pomieszczeniach technicznych, warsztatach
  13. Wymagania higieny osobistej dla służb technicznych, serwisantów
  14. Wymagana dokumentacja, zasady dokumentowania planów, przeglądów i napraw /awarii
     


PRELEGENCI

Doktor, Inżynier i Technolog Żywności i Żywienia oraz dyplomowany Dietetyk Kliniczny. Posiada duże doświadczenie we wdrażaniu. Ceniona przede wszystkim za rozległą wiedzę, profesjonalne podejście, rzetelność i dbanie o każdy szczegół szkolenia i projektów wdrożeniowych. Jako certyfikowany Trener Biznesu, auditor wiodący podczas prowadzenia szkoleń umiejętnie łączy wiedzę teoretyczną ze swoim bogatym doświadczeniem praktycznym. Zdobyte doświadczenia przy projektowaniu i  wdrażaniu  kilkudziesięciu systemów zarządzania pozwalają na zaoferowanie profesjonalnego  doradztwa w całym sektorze rolno-spożywczym, w przedsiębiorstwach o różnych profilach produkcyjnych, magazynowo-logistycznych, transportowych, spedycyjnych itp. 
Specjalizuje się również w zakresie wymagań i norm przepisów prawa żywnościowego związanych m.in. z etykietowaniem, prowadzi doradztwo w zakresie oceny znakowania projektów opakowań. Przywoływane na szkoleniach różnorodne  przypadki, z którymi zetknęła się w trakcie swoich doświadczeń pozwalają uczestnikom szkoleń na lepsze zrozumienie praktycznego  zastosowania  i dostosowanie do potrzeb swojego zakładu wymagań stawianych w takich m.in. w takich standardach jak IFS Food, BRC Food, HACCP, ISO 22000, FSSC, Food Defense, IFS Logistic, BRC IoP (m.in. opakowania do żywności), BRC Food  Agents&Brokers, GMP+(sektor paszowy). 
Współpracuje z wieloma międzynarodowymi jednostkami certyfikującymi  m.in., TUV SUD Polska, Bureau Veritas Polska TUV Nord Polska,  Dekra Polska, SGS Polska, SAI GLOBAL i inne. 
Współpracuje m.in. z Polską Izbą Mleka, Polską Izbą Makaronu, Zrzeszeniem Producentów Ryb „Pan Karp”, Zrzeszeniami  Producentów Zbóż. Publikuje w czasopismach branżowych, występuje na konferencjach branżowych, szkoliła studentów na studiach podyplomowych – SGGW w Warszawie i WSB w Bydgoszczy oraz wiele innych aktywności w obszarach sektora rolno-spożywczego. 
Jest redaktorem naczelnym „Przewodnika Dobrych Praktyk Produkcyjnych i Higienicznych dla branży mleczarskiej” pod patronatem Polskiej Izby Mleka, Ministerstwa Rolnictwa i Inspekcji Weterynaryjnej.
Szkoliła liderów rynku m.in.: OSM SIERPC, HOCHLAND, SPOMLEK, POLMLEK, BAKOMA, LACPOL, MLEKPOL, ILIAS, LACTALIS, LAKTOPOL,OTMUCHÓW LOGISTYKA, COLIAN, DR OETKER, CADBURY WEDEL, COCA COLA, ŻYWIEC ZDRÓJ, BROWARY ŁOMŻA, ZPT OTMUCHÓW, ADM SZAMOTUŁY, ZT KRUSZWICA, LISNER, BUNGE, HELIO, AGROS NOVA, BAKALLAND, WEDEL, MIESZKO, WAWEL, KRUGER, ZENTIS, MAKARONY POLSKIE, LUBELLA,  MIZGIER, OVOTEK,  CHŁODNIA SZCZECIŃSKA, MIZGIER, CARREFOUR, JERONIMO MARTINS, INTERMARCHE, opakowania do żywności: FABIOS, FACE, FORMIKA, ESSEL PRODUCT, STENQVIST, ELOPAK, SILBO,PEAK PACKAGING POLAND, RABEN/FRESH LOGISTIC i wiele innych itd. 
 



METODY SZKOLENIA

- Webinarium (transmisja audio-wideo) odbywa się w czasie rzeczywistym w oparciu o popularne narzędzia  np. Zoom, ClickMeeting, Teams
- Bez wychodzenia z domu
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi
- By uczestniczyć w szkoleniu wystarczy dostęp do stabilnego łącza internetowego
- Nie jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania


Sposób postępowania
- Osoby zainteresowane uczestnictwem w szkoleniu przesyłają zgłoszenie emailem lub przez formularz online
- Dzień przed terminem rozpoczęcia spotkania, wysyłamy do Państwa link do zajęć i materiały szkoleniowe
- W dniu szkolenia o wskazanej godzinie uczestnicy logują się wykorzystując przesłany wcześniej link
- Po zakończonym szkoleniu przesyłamy Państwu certyfikat uczestnictwa

 



CENA SZKOLENIA

699 zł netto + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniu do 22.02.2022 r.
799 zł netto + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniu po 22.02.2022 r.

W cenie szkolenia
- udział w szkoleniu dla jednej osoby- certyfikat- materiały szkoleniowe w pdf

 



WARUNKI UCZESTNICTWA

  1. Wpłaty należy dokonać przed szkoleniem na konto mBank S.A.  nr:  53 1140 2004 0000 3702 8044 8473
  2. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału  w szkoleniu.
  4. Po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy Państwu potwierdzenie uczestnictwa z fakturą proforma najpóźniej na 5 dni przed terminem szkolenia.
  5. Osoby, które nie odwołają pisemnie swojego udziału w terminie 5 dni przed szkoleniem lub nie wezmą udziału w szkoleniu, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury.
  6. Firma DEWAY zastrzega sobie prawo do zmian w programie, zmiany prelegenta, zmiany miejsca szkolenia oraz do odwołania szkolenia w uzasadnionych przypadkach.
  7. Upoważniamy firmę DEWAY do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  8. Oświadczam, że akceptuję koszt i warunki uczestnictwa.

     

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przyjęcia zgłoszenia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych
w formularzu zgłoszenia przez DEWAY w związku ze zgłoszeniem na szkolenie, umieszczeniem w bazie danych firmy i przesłaniem informacji handlowej. Administratorem danych osobowych jest DEWAY z siedzibą w Warszawie, ul. Szczęśliwicka 27A/15, 02-353 Warszawa, NIP: 9482067822, REGON: 387040123, email: deway@deway.pl. Jednocześnie zastrzegam sobie prawo do wglądu, usunięcia oraz uaktualnienia umieszczonych danych.

 


 

Uważasz że to szkolenie powinno być zrealizowane jako zamknięte?
Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

 

 

MASZ  PYTANIA ?   ZADZWOŃ  LUB  WYŚLIJ  EMAIL
 

T:  +48 22 633 03 28
E:  szkolenia@deway.pl

UDOSTĘPNIJ 
 

Copyrights© 2024 DEWAY.  Wszelkie prawa zastrzeżone.

ul. Szczęśliwicka 27A  lok. 15
02-353 Warszawa

NIP   9482067822   
REGON   387040123
DUNS   851651606

Jesteśmy członkiem

Rejestr Instytucji Szkoleniowych
2.14/00263/2020

KONFERENCJE  I  SZKOLENIA  DLA  PRAKTYKÓW