ZGŁOSZENIE ONLINE

31 grudnia 2024

KULTURA JAKOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI – praktyczna interpretacja wymagania prawnego i globalnych standardów zarządzania

2024 r. - Online
Godz.: 10:00 - 15:00

 



OPIS  |  KORZYŚCI  |  ADRESACI  |  PROGRAM  |  PRELEGENCI  |  METODY  |  CENA  |  WARUNKI UCZESTNICTWA

 


OPIS SZKOLENIA

Podczas szkolenia przekażemy Ci  praktyczną wiedzę oraz najnowsze zasady związane z kompleksowym podejściem do kultury i bezpieczeństwa żywności.



KORZYŚCI

  • Dowiesz się jakie wymagania w praktyce nakładają poszczególne systemy i standardy
  • Przekażemy Ci praktyczne wskazówki w zakresie kultury bezpieczeństwa
  • Poznasz obowiązki zakładu
  • Będziesz wiedział, jakie praktyki stosują inne organizacje
  • Podpowiemy Ci jak doskonalić własną kulturę organizacyjną

 



ADRESACI

  • Zakłady spożywcze
  • Zakłady produkcji opakowań do żywności
  • Pozostałe podmioty z otoczenia biznesu żywnościowego
  • Dyrektorzy i Menadżerowie
  • Kierownicy
  • Technolodzy żywności
  • Członkowie zespołu ds. HACCP/sztab kryzysowy, pracownicy odpowiedzialni za projektowanie systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności w firmie
  • Kandydaci na audytorów wewnętrznych
  • Osoby zainteresowane podnoszeniem kompetencji

 



PROGRAM

  1. Jakie wymagania w zakresie kultury bezpieczeństwa nakłada:
    •    standard BRCGS 8, 
    •    IFS v.7, 
    •    FSSC 5.1
    •    wg 852/2004
    •    Codex Alimentarius – najnowszy przegląd z 2020 r.
  2. Jak spełnić wymagania w zakresie kultury bezpieczeństwa, praktyczne wskazówki
  3. Jakie korzyści dla całej organizacji niesie dobrze wdrożona kultura bezpieczeństwa żywności
  4. Jakie są obowiązki zakładu
  5. Jakie praktyki stosują organizacje doskonalące kulturę bezpieczeństwa żywności
  6. Jak doskonalić własną kulturę organizacyjną
     


PRELEGENCI

Doktor, Inżynier i Technolog Żywności i Żywienia oraz dyplomowany Dietetyk Kliniczny. Posiada duże doświadczenie we wdrażaniu. Ceniona przede wszystkim za rozległą wiedzę, profesjonalne podejście, rzetelność i dbanie o każdy szczegół szkolenia i projektów wdrożeniowych. Jako certyfikowany Trener Biznesu, auditor wiodący podczas prowadzenia szkoleń umiejętnie łączy wiedzę teoretyczną ze swoim bogatym doświadczeniem praktycznym. Zdobyte doświadczenia przy projektowaniu i  wdrażaniu  kilkudziesięciu systemów zarządzania pozwalają na zaoferowanie profesjonalnego  doradztwa w całym sektorze rolno-spożywczym, w przedsiębiorstwach o różnych profilach produkcyjnych, magazynowo-logistycznych, transportowych, spedycyjnych itp. 
Specjalizuje się również w zakresie wymagań i norm przepisów prawa żywnościowego związanych m.in. z etykietowaniem, prowadzi doradztwo w zakresie oceny znakowania projektów opakowań. Przywoływane na szkoleniach różnorodne  przypadki, z którymi zetknęła się w trakcie swoich doświadczeń pozwalają uczestnikom szkoleń na lepsze zrozumienie praktycznego  zastosowania  i dostosowanie do potrzeb swojego zakładu wymagań stawianych w takich m.in. w takich standardach jak IFS Food, BRC Food, HACCP, ISO 22000, FSSC, Food Defense, IFS Logistic, BRC IoP (m.in. opakowania do żywności), BRC Agents&Brokers, GMP+(sektor paszowy). 
Współpracuje z wieloma międzynarodowymi jednostkami certyfikującymi  m.in., TUV SUD Polska, Bureau Veritas Polska TUV Nord Polska,  Dekra Polska, SGS Polska, SAI GLOBAL i inne. 
Współpracuje również z  organizacjami zrzeszającymi producentów żywności m.in. z Polską Izbą Mleka, Polską Izbą Makaronu, Zrzeszeniem Producentów Ryb „Pan Karp”, Zrzeszeniami  Producentów Zbóż. Publikuje w czasopismach branżowych, występuje na konferencjach branżowych, szkoliła studentów na studiach podyplomowych – SGGW w Warszawie i WSB w Bydgoszczy oraz wiele innych aktywności w obszarach sektora rolno-spożywczego. 
Jest redaktorem naczelnym „Przewodnika Dobrych Praktyk Produkcyjnych i Higienicznych dla branży mleczarskiej” pod patronatem Polskiej Izby Mleka, Ministerstwa Rolnictwa i Inspekcji Weterynaryjnej.
Szkoliła liderów rynku m.in.: OSM SIERPC, HOCHLAND, SPOMLEK, POLMLEK, BAKOMA, LACPOL, MLEKPOL, ILIAS, LACTALIS, LAKTOPOL,OTMUCHÓW LOGISTYKA, COLIAN, DR OETKER, CADBURY WEDEL, COCA COLA, ŻYWIEC ZDRÓJ, BROWARY ŁOMŻA, ZPT OTMUCHÓW, ADM SZAMOTUŁY, ZT KRUSZWICA, LISNER, BUNGE, HELIO, AGROS NOVA, BAKALLAND, WEDEL, MIESZKO, WAWEL, KRUGER, ZENTIS, MAKARONY POLSKIE, LUBELLA,  MIZGIER, OVOTEK,  CHŁODNIA SZCZECIŃSKA, MIZGIER, CARREFOUR, JERONIMO MARTINS, INTERMARCHE, opakowania do żywności: FABIOS, FACE, FORMIKA, ESSEL PRODUCT, STENQVIST, ELOPAK, SILBO,PEAK PACKAGING POLAND, RABEN/FRESH LOGISTIC i wiele innych itd. 
 



METODY SZKOLENIA

- Webinarium (transmisja audio-wideo) odbywa się w czasie rzeczywistym w oparciu o popularne narzędzia  np. Zoom, ClickMeeting, Teams
- Bez wychodzenia z domu
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi
- By uczestniczyć w szkoleniu wystarczy dostęp do stabilnego łącza internetowego
- Nie jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania


Sposób postępowania
- Osoby zainteresowane uczestnictwem w szkoleniu przesyłają zgłoszenie emailem lub przez formularz  online
- Dzień przed terminem rozpoczęcia spotkania, wysyłamy do Państwa: indywidualny kod dostępu, link  do zajęć i materiały szkoleniowe
- W dniu szkolenia o wskazanej godzinie uczestnicy logują się wykorzystując przesłany wcześniej link  i kod dostępu
- Po zakończonym szkoleniu przesyłamy Państwu certyfikat uczestnictwa

 



CENA SZKOLENIA

699 zł netto + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniu do 25.01.2022 r.
799 zł netto + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniu po 25.01.2022 r.

W cenie szkolenia
- udział w szkoleniu dla jednej osoby- certyfikat- materiały szkoleniowe w pdf



WARUNKI UCZESTNICTWA

  1. Wpłaty należy dokonać przed szkoleniem na konto mBank  nr:  53 1140 2004 0000 3702 8044 8473
  2. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału  w szkoleniu.
  4. Po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy Państwu potwierdzenie uczestnictwa z fakturą proforma najpóźniej na 5 dni przed terminem szkolenia.
  5. Osoby, które nie odwołają pisemnie swojego udziału w terminie 5 dni przed szkoleniem lub nie wezmą udziału w szkoleniu, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury.
  6. Firma DEWAY zastrzega sobie prawo do zmian w programie, zmiany prelegenta, zmiany miejsca szkolenia oraz do odwołania szkolenia w uzasadnionych przypadkach.
  7. Upoważniamy firmę DEWAY do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  8. Oświadczam, że akceptuję koszt i warunki uczestnictwa.

     

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przyjęcia zgłoszenia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych
w formularzu zgłoszenia przez DEWAY w związku ze zgłoszeniem na szkolenie, umieszczeniem w bazie danych firmy i przesłaniem informacji handlowej. Administratorem danych osobowych jest DEWAY z siedzibą w Warszawie, ul. Szczęśliwicka 27A/15, 02-353 Warszawa, NIP: 9482067822, REGON: 387040123, email: deway@deway.pl. Jednocześnie zastrzegam sobie prawo do wglądu, usunięcia oraz uaktualnienia umieszczonych danych.

 


 

Uważasz że to szkolenie powinno być zrealizowane jako zamknięte?
Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

 

 

MASZ  PYTANIA ?   ZADZWOŃ  LUB  WYŚLIJ  EMAIL
 

T:  +48 22 633 03 28
E:  szkolenia@deway.pl

UDOSTĘPNIJ  

Copyrights© 2024 DEWAY.  Wszelkie prawa zastrzeżone.

ul. Szczęśliwicka 27A  lok. 15
02-353 Warszawa

NIP   9482067822   
REGON   387040123
DUNS   851651606

Jesteśmy członkiem

Rejestr Instytucji Szkoleniowych
2.14/00263/2020

KONFERENCJE  I  SZKOLENIA  DLA  PRAKTYKÓW