ZGŁOSZENIE ONLINE

15 maja 2024

Kody UFI, Portal PCN - obowiązki importerów, dalszych użytkowników, dystrybutorów oraz podwykonawców

15 maja 2024 r. - Online
Godz.: 9:00 - 15:00

 



OPIS  |  KORZYŚCI  |  ADRESACI  |  PROGRAM  |  PRELEGENCI  |  METODY  |  CENA  |  WARUNKI UCZESTNICTWA

 


OPIS SZKOLENIA

Od 1 stycznia 2021 roku firmy mają obowiązek zgłaszania mieszanin stwarzających zagrożenie przez portal PCN. Na szkoleniu omówimy jak w praktyce stosować obowiązujące przepisy, jak uniknąć błędów oraz podzielimy się doświadczeniami w stosowaniu narzędzi PCN, generowaniu kodów UFI i sposobach ich umieszczania. Od 1 stycznia 2024 do tej grupy dołączyły mieszaniny używane w zastosowaniach przemysłowych. 
 



KORZYŚCI

  • Omówimy min.: Załącznik VIII do rozporządzenia CLP - Rozporządzenie Komisji (UE) 2017/542 i II poprawkę (Rozporządzenie Delegowane Komisji (UE) 2020/1677)
  • Powiemy Ci, jak w praktyce stosować nowe regulacje
  • Pokażemy możliwości generowania kodów UFI, zamieszczania ich na etykiecie i przedkładania dokumentacji do ECHA
  • Będziesz wiedział jakich błędów unikać na platformie PCN
  • Wyjaśnimy Ci wątpliwości i pokażemy kierunki rozwiązywania problemów

 



ADRESACI

  • Dalsi użytkownicy
  • Importerzy
  • Dystrybutorzy
  • Podwykonawcy

 



PROGRAM

  1. Załącznik VIII do rozporządzenia CLP 
    1.    Obowiązki wynikające z rozporządzenia - dla kogo? 
    2.    Wniesione poprawki do rozporządzenia – zakres istotnych zmian 
     
  2. Obowiązujące terminy i odbiorcy przedłożonych zgłoszeń 
    1.    Terminy dla użytkowników z podziałem na grupy 
    2.    Wyznaczone jednostki do odbioru zgłoszenia
    3.    Format powiadamiania ośrodków zatruć 
    4.    Krajowe systemy przekazywania informacji 
     
  3. Pojęcia z zakresu wymaganego zgłoszenia
     
  4. Wymagane programy do przeprowadzenia zgłoszenia, dostęp do programów, przydatne linki i zasady instalacji 
     
  5. Omówienie unijnego zharmonizowanego systemu klasyfikacji produktów 
    1. Struktura UFI, skład mieszanin 
    2. Generowanie i dekodowanie UFI
    3. Zasady umieszczania UFI w MSDS i na etykiecie 
     
  6. Zgłaszanie mieszanin – zmiany 
    1.    Eldiom – historia zgłoszeń, co dalej z przedłożonymi od 2015 roku zgłoszeniami? 
    2.    Dostępne narzędzia przedkładania zgłoszeń 
    3.    PCN – nowa forma zgłoszenia poprzez konto ECHA
    4.    Przygotowanie i sporządzenie wymaganej dokumentacji zgłoszenia 
    5.    Aktualizacja zgłoszenia, kiedy i w jakim terminie?
     
  7. Organy kontroli uprawnione do jej przeprowadzania 
     
  8. Kary za brak wypełnienia obowiązku zgłoszenia i jego aktualizacji 
     


PROWADZĄCY

Ekspert i wieloletni praktyk z ponad 15 letnim doświadczeniem w zakresie rozporządzenia REACH i CLP oraz zarządzania zintegrowanymi systemami jakości. Dyrektor działu BHP i Ochrony Środowiska. Swoją wiedzą zawodową i naukową wspiera uczestników wydarzeń w praktycznym rozwiązywaniu problemów
 



METODY SZKOLENIA

- Webinarium (transmisja audio-wideo) odbywa się w czasie rzeczywistym w oparciu o popularne narzędzia  np. Zoom, ClickMeeting, Teams
- Bez wychodzenia z domu
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi
- By uczestniczyć w szkoleniu wystarczy dostęp do stabilnego łącza internetowego
- Nie jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania


Sposób postępowania
- Osoby zainteresowane uczestnictwem w szkoleniu przesyłają zgłoszenie przez formularz  online
- Dzień przed terminem rozpoczęcia spotkania, wysyłamy do Państwa link  do zajęć i materiały szkoleniowe
- W dniu szkolenia o wskazanej godzinie uczestnicy logują się wykorzystując przesłany wcześniej link
- Po zakończonym szkoleniu przesyłamy Państwu certyfikat uczestnictwa

 



CENA SZKOLENIA

799 zł netto + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniu do 24.04.2024 r.
899 zł netto + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniu po 24.04.2024 r.

W cenie szkolenia
- udział w szkoleniu dla jednej osoby - certyfikat- materiały szkoleniowe w pdf

 



WARUNKI UCZESTNICTWA

  1. Wpłaty należy dokonać przed szkoleniem na rachunek mBank S.A., nr konta:  53 1140 2004 0000 3702 8044 8473
  2. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału  w szkoleniu.
  4. Po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy Państwu potwierdzenie uczestnictwa z fakturą proforma najpóźniej na 5 dni przed terminem szkolenia.
  5. Osoby, które nie odwołają pisemnie swojego udziału w terminie 5 dni przed szkoleniem lub nie wezmą udziału w szkoleniu, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury.
  6. Firma DEWAY zastrzega sobie prawo do zmian w programie, zmiany prelegenta, zmiany miejsca szkolenia oraz do odwołania szkolenia w uzasadnionych przypadkach.
  7. Upoważniamy firmę DEWAY do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  8. Oświadczam, że akceptuję koszt i warunki uczestnictwa.

     

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przyjęcia zgłoszenia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych
w formularzu zgłoszenia przez DEWAY w związku ze zgłoszeniem na szkolenie, umieszczeniem w bazie danych firmy i przesłaniem informacji handlowej. Administratorem danych osobowych jest DEWAY z siedzibą w Warszawie, ul. Szczęśliwicka 27A/15, 02-353 Warszawa, NIP: 9482067822, REGON: 387040123, email: deway@deway.pl. Jednocześnie zastrzegam sobie prawo do wglądu, usunięcia oraz uaktualnienia umieszczonych danych.

 


 

Uważasz że to szkolenie powinno być zrealizowane jako zamknięte?
Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

 

 

MASZ  PYTANIA ?   ZADZWOŃ  LUB  WYŚLIJ  EMAIL
 

T:  +48 22 633 03 28
E:  szkolenia@deway.pl

UDOSTĘPNIJ 

Copyrights© 2024 DEWAY.  Wszelkie prawa zastrzeżone.

ul. Szczęśliwicka 27A  lok. 15
02-353 Warszawa

NIP   9482067822   
REGON   387040123
DUNS   851651606

Jesteśmy członkiem

Rejestr Instytucji Szkoleniowych
2.14/00263/2020

KONFERENCJE  I  SZKOLENIA  DLA  PRAKTYKÓW