10 grudnia 2024 r. - Online
Godz.: 9:00 - 15:00
OPIS | KORZYŚCI | ADRESACI | PROGRAM | PRELEGENCI | METODY | CENA | WARUNKI UCZESTNICTWA
Szkolenie jest praktycznym warsztatem, który umożliwia prowadzenie cyfrowej książki obiektu budowlanego. Uczestnikom szkolenia zostaną przedstawione:
• podstawowe nowe wymagania dotyczące prowadzenia KOB,
• nowe obowiązki właściciela lub zarządcy, w tym obowiązek wyznaczenia osoby fizycznej do prowadzenia c-KOB
• przerzucenie na osoby wykonujące kontrole obowiązku rejestrowania kontroli w c-KOB,
• nowe terminy w wypełnianiu c-KOB,
• zawężony zakres wprowadzania danych do c-KOB,
• zasady zakładania i prowadzenia c-KOB, krok po kroku, z przykładami i z omówieniem studium różnych przypadków
Czy wiesz:
• co nowego w prowadzeniu książki obiektu budowlanego wprowadziła nowelizacja ustawy Prawo budowlane?
• od kiedy obowiązuje cyfrowa książka obiektu budowlanego (c-KOB)?
• jak zakłada się i prowadzi cyfrową KOB?
• gdzie rejestrować przeglądy i kontrole instalacji elektrycznych, gaśnic, hydrantów - czy wszystkie muszą być uwzględnione w KOB?
• kto może dokonywać wpisów w KOB?
• czy trzeba będzie robić inwentaryzację posiadanej dokumentacji?
• w jaki sposób dokumentować w KOB poszczególne etapy remontów oraz innych robót budowlanych?
• Do kiedy można jeszcze prowadzić papierową KOB na dotychczasowych zasadach?
Praktyczne korzyści, jakie daje nasze szkolenie z prowadzenia książki obiektu budowlanego:
Książka obiektu budowlanego - szkolenie kierowane do:
Nowe rozporządzenie w sprawie c-KOB:
1. Zawartość c-KOB
2. Co należy wpisać do poszczególnych nowych tablic w c-KOB
3. Jak prowadzić KOB w formie papierowej
4. Zasady dokonywania wpisów i poprawek wpisów
5. Zasady zamykania „starej” KOB i przechodzenia na nową c-KOB.
Ćwiczenia – zakładanie i wypełnianie c-KOB:
1. Założenie konta w c-KOB i logowanie
2. Powiadomienia,
3. Profil użytkownika
4. Symulacja założenia c-KOB
5. Wpisy do poszczególnych tablic – co zawierają i jak je dokonać,
6. Zarządzanie interesariuszami – dodawanie, odbieranie dostępu, dostęp czasowy,
7. Informacje o obiekcie budowlanym i ich uzupełnianie:
7.1 archiwum dokumentacji obiektu budowlanego
8. Dane właściciela lub zarządcy obiektu budowlanego,
9. Przekazanie dostępu do c-KOB, lub rezygnacja z pełnienia funkcji interesariusza,
10. Zamkniecie c-KOB:
10.1 kiedy i w jakich sytuacjach,
10.2 czym skutkuje zamknięcie c-KOB,
11. Wydruk cKOB i jej poszczególnych części – pliki PDF i wydruk papierowy
12. Raporty i logi
13. Przeglądanie cKOB i rejestrów – filtry i ich zawartość.
Jakie okresowe kontrole stanu technicznego obiektu budowlanego są rejestrowane w KOB?
1. Roczne
2. Półroczne (obiektów wielkopowierzchniowych)
3. Pięcioletnie
4. Bezpiecznego użytkowania
5. Kontrola nieuzasadnionych ingerencji w budynkach mieszkalnych
6. Uprawnienia do wykonywania kontroli
Wymagania dla przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw urządzeń przeciwpożarowych:
1. Co to jest sprzęt przeciwpożarowy?
2. Zasady wykonywania przeglądów konserwacyjnych i napraw sprzętu p.poż.
3. Czy na pewno przeglądy sprzętu przeciwpożarowego trzeba wykonywać co roku, czy są inne wymagania?
Ustawowe wymagania dotyczące zawartości protokołu z kontroli
1. Zawartość i struktura protokołu
2. Co w przypadku nie wykonania zaleceń we wskazanym terminie, czyli uprawnienia nadzoru budowlanego w przypadku nieodpowiedniego stanu
technicznego obiektu budowlanego
PRELEGENCI
Ekspert z doświadczeniem ponad 20 letnim w zakresie zarządzania nieruchomościami, specjalizujący się w zagadnieniach związanych z prowadzaniem remontów, rozbudów i rewitalizacji obiektów budowlanych.
Był przewodniczym rady nadzorczej WSMB ATENA, realizującej szereg własnych inwestycji mieszkaniowych, później przez wiele lat pracował na wyższych stanowiskach kierowniczych w firmach deweloperskich J.W. Construction Holding S.A. i Budner S.A., gdzie uczestniczył i prowadził realizację projektów deweloperskich, wprowadzał system zarządzania ISO 9001 oraz SAP, zarządzał wybudowanymi przez deweloperów nieruchomościami. Od 2009 prowadzi działalność w zakresie zarządzania nieruchomościami.
Jest członkiem honorowym Stowarzyszenia Przedsiębiorczości w Nieruchomościach, członkiem zwykłym Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości „Warecka”, był członkiem Komisji Odpowiedzialności Zawodowej zarządców nieruchomości. Jest autorem licznych publikacji, w tym książkowych związanych
z zarządzaniem i utrzymaniem obiektów budowlanych, prowadzeniem książki obiektu budowlanego, rozliczaniem mediów, prowadzeniem finansów we wspólnotach i spółdzielniach mieszkaniowych. Jest licencjonowanym zarządcą nieruchomości, posiada licencję Nr 7687, uzyskaną w roku 2001.
METODY SZKOLENIA
- Webinarium (transmisja audio-wideo) odbywa się w czasie rzeczywistym w oparciu o popularne narzędzia np. Zoom, ClickMeeting, Teams
- Bez wychodzenia z domu
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi
- By uczestniczyć w szkoleniu wystarczy dostęp do stabilnego łącza internetowego
- Nie jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania
Sposób postępowania
- Osoby zainteresowane uczestnictwem w szkoleniu przesyłają zgłoszenie przez formularz online
- Dzień przed terminem rozpoczęcia spotkania, wysyłamy do Państwa indywidualny link do zajęć i materiały szkoleniowe
- W dniu szkolenia o wskazanej godzinie uczestnicy logują się wykorzystując przesłany wcześniej link
- Po zakończonym szkoleniu przesyłamy Państwu certyfikat uczestnictwa
CENA SZKOLENIA
799 zł netto + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniu do 26.11.2024 r.
899 zł netto + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniu po 26.11.2024 r.
W cenie szkolenia
udział w szkoleniu dla jednej osoby, certyfikat, materiały szkoleniowe
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przyjęcia zgłoszenia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych
w formularzu zgłoszenia przez DEWAY w związku ze zgłoszeniem na szkolenie, umieszczeniem w bazie danych firmy i przesłaniem informacji handlowej. Administratorem danych osobowych jest DEWAY z siedzibą w Warszawie, ul. Szczęśliwicka 27A/15, 02-353 Warszawa, NIP: 9482067822, REGON: 387040123, email: deway@deway.pl. Jednocześnie zastrzegam sobie prawo do wglądu, usunięcia oraz uaktualnienia umieszczonych danych.
Uważasz że to szkolenie powinno być zrealizowane jako zamknięte?
Chcesz dopasować program do potrzeb Twojej firmy?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
MASZ PYTANIA ? ZADZWOŃ LUB WYŚLIJ EMAIL
T: +48 22 633 03 28
E: szkolenia@deway.pl
PARTNERZY MEDIALNI
UDOSTĘPNIJ
Copyrights© 2024 DEWAY. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ul. Szczęśliwicka 27A lok. 15
02-353 Warszawa
NIP 9482067822
REGON 387040123
DUNS 851651606
Jesteśmy członkiem
Rejestr Instytucji Szkoleniowych
2.14/00263/2020
KONFERENCJE I SZKOLENIA DLA PRAKTYKÓW